Autor |
Wiadomość |
Darkon
Szlachcic
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:21, 18 Cze 2006 |
|
Grał może kto w to kiedyś ? ostatnio właśnie ściągnełem do tego podręcznik i w sumie jak poczytałem to mnie troche wciągneło i już niedługo będe nawet grał (MG musi tylko poznać zasady, teżbędzie pierwszy raz czytał ten sys) mam chrapkę na zagranie księżulkiem inkwizytorem prawie jak Monastyr, ale jednak zupełnie co innego.
Jeśli ktoś w to grał to wdzięczny byłbym za komentarz co sądzi o tym, czy to się nadaje do grania, a nie jak dnd na ten przykład.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
miyumi
Magnat, Członek Rady
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyspa na Oceanie Ciszy
|
Wysłany:
Pon 22:24, 26 Cze 2006 |
|
Cóż, Monastyru nie znam, ale w GSy troche grałam.
Inkwizycja - czyli tzw.: świątynia Avestii. Trudna do prowadzenia postać, i jedni z najbardziej niebezpiecznych BNów. Avestianie to ludzie fanatycznie poświęceni walce z grzechem. Oni wiedzą że to przez grzechy ludzkości i oddwawanie sie mrocZnym wpływom pychy sło.ńca zaczynają gasnać. Nie dyskutuja z ludźmi. Bowiem, może im niestarczec czasu na uratowanie ludzkości. Wyroki zapadaja szybko i sa bezapelacyjne, a kary... cóż, wymierzane na miejscu. Każdy niemal avestianin ma dwie cechy charakterystyczne: brak brwii i otaczający go zapach oleju K (duzo bardziej perfidnej wersji napalmu). Jak można się domysleć po prostu noszą ze sobą miotacze ognia.
Wielu diakonów i wyższych ranga duchownych nosi tez stygmaty. Ich pochodzenie jest niewyjaśnione. Ci którzy nie udowodnia swym postepowaniem, że zostali naznaczeni przez Stwórce, sami stają się grzesznikami obarczonymi znamienim Cienia.
Najwięcej informacji o Avestii, jest zdaje się w dodatku Pandemonium i oczywiście w niewydanym w polsce Świątyni Avesti. :/
A jesli chodzi o sam system... Jest wyjątkowo dobrze grywalny. I osobiście uwielbiam go. Gdyby nie to, że nikt go nie zna! Więc, nie ma kto poprowadzić, ech...
Mechanika jest troche nietypowa, ale do opanowania. Co prawda jest kilka bugów w systemie, które pozwalają np. na zadanie ponad 400 obrażeń (ok. 16 zabija człowieka, a 400 niszczy pancerz lekkiego krażownika) w czasie Voroxiańskiej szarzy, ale trzeba się nieźle nakombinować żeby je znaleźć No i jest to zazwyczaj jednorazowa akcja (w czasie szarzy Vorox zbiera tyle samo obrażen co zadał )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Betreezen
Mieszczanin
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nie twój interes
|
Wysłany:
Nie 14:53, 03 Wrz 2006 |
|
No cóż jestem ciekaw jak Voroks może zadać 400 ale nie mówie że nie. Co do systemu to jest świetny bo nie jest ograniczony jak inne, całkowita dowolność i uniwersalność, dla gracza i mistrza gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azeher
Mieszczanin
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Stąd
|
Wysłany:
Wto 14:19, 09 Sty 2007 |
|
Fajna gra ogólnie ciekawa... grałem człowiekiem (jak zawsze), mój kumpel voroksem, jeszcze któryś kimśtam(nie pamiętam, ale zdaje się tą najbardziej technicznie zaawansowaną rasą chyba...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Counterman
Mieszczanin
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kopytko!
|
Wysłany:
Sob 16:20, 20 Sty 2007 |
|
Bardzo fajny system, ale trza do neigo dobrego MGka. No i ja go najbardziej lubię w konwencji horror.
Pzdr
Counter
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
miyumi
Magnat, Członek Rady
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyspa na Oceanie Ciszy
|
Wysłany:
Nie 17:37, 21 Sty 2007 |
|
Hę? Counter, to ty grywasz w GS? A może jeszcze masz namiary na MG? Zawsze można do takiego wpaść, zrobić mu jesień średniowiecza i zmusić do prowadzenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Counterman
Mieszczanin
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kopytko!
|
Wysłany:
Nie 18:18, 21 Sty 2007 |
|
Grać, gram, ale MGka ni mam. Mogę się popytać, ale od razu mówię, że z litą skałą walczyć nie będę.
Pzdr
Counter
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nalyfein
Szlachcic
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mroczne Ssamath
|
Wysłany:
Nie 13:34, 28 Sty 2007 |
|
System bardzo ciekawy Najbardziej zaimponował mi ród szlachecki Hawkwood
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
miyumi
Magnat, Członek Rady
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 632
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyspa na Oceanie Ciszy
|
Wysłany:
Wto 18:02, 30 Sty 2007 |
|
Hm, To może ta sesja przez net? jak na realu MGieka nie ma, to chyba wypada wkorzystać virtualnego, skoro sam się ujawnił?
A czyżby Skała także GS prowadził (zresztą... czego on nie prowadzi? )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Counterman
Mieszczanin
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kopytko!
|
Wysłany:
Śro 16:05, 31 Sty 2007 |
|
A fe, granie przez neta? Bleeeeeeeeeeeeeee
Ja nic o Skale nie mówiłem. Zapomniałem się zapytać oczywiście, zrobię to jakoś teraz, w końcu jeszcze mam te ferie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|